+Follow MeDashboard
FacebookTwitter




//In My Own World.
Hello


Welcome to my official blog . Do follow , Do read :)

Back to entry
Meet the owner
Exchange links


Chat Here !



Credits

Template is 100% made by PiKevin.
All rights reserved ® Ct Lailatul
Credits ; 1 3 4 5


mimpikah ?
Friday 1 June 2012 ϟ 06:53 ϟ 0 Comment[s]
awak mimpi ke tibatiba sms saya ? saya tak larang tapi agak pelik .
sebab before this saya yang start sms dengan awak . harini pulak yang sebaliknya .
yang first awak sms saya tu ada orang suruh . hehehehe 
tapi yang tadi tu ada orang suruh jugak ke ?
maaf sebab tak balas . takda credit meyhh :D 
hahahaha . ter'brutal' pulakk .
saya tak marah awak start sms saya . saya lagi happy :D 
tapi kenapa kalau belakang saya awak macam tibatiba sweet ??
( kalau sms dengan orang lainlah pastu ckp pasal aku pastu you jadi sweet )
tapi bila sms dengan saya , hmmm . 
takpelah yang penting awak sudi sms saya , dah cukup .
happy sangatt :D

*kepadasesiapayangmalasorsakitmatanakbaca,takpayahbaca.sayacumamengadangada*